U samo 27 minuta proizvođač mobilnih telefona Xiaomi prodao je 50.000 automobila. No čini se da je novi električni automobil SU7, koji barem na papiru izgleda kao stvarno dobar paket s dobrim performansama, dometom i konkurentnom cijenom, u stvarnosti imao malo teži start.
Podsjetimo, SU7 je limuzina s četvera vrata proizvedena u suradnji s kineskim državnim proizvođačem vozila BAIC, koji ima tvornicu u Pekingu. Ovaj model će integrirati BYD ili CATL baterije, ovisno o tome ima li verzija jedan ili dva električna motora. SU7 se može konfigurirati u dvije verzije, Basic i Max. Prvi će imati domet do 668 kilometara sa svakim punjenjem, dok će drugi dosezati do 800 km. Što se tiče motora, SU7 Max bit će opremljen s dva motora za postizanje snage od 495 kW/673 KS i brzine od 265 km/h. Osnovna verzija će imati motor na stražnjoj osovini za postizanje snage od 220 kW/299 KS i maksimalne brzine od 210 km/h.
SU7 već je dostupan u Xiaomijevim salonima u Kini, a tijekom vikenda proizvođač je ponudio prve testne vožnje. Snimke na društvenim mrežama pokazuju nesrće testnih automobila sudarilo tijekom kratkih testnih vožnji. Uzroci nesreća nisu istraženi, ali kineski mediji nagađaju da možda softver za sustav kontrole trakcije nije potpuno spreman. Navodno, sustav ne može kontrolirati proklizavanje kotača koje se javlja zbog snažnih motora, ali i manjka iskustva vozača. Također, čini se da je na nekim automobilima otkazao i zračni ovjes. Ovo su dva primjera:
Seems those who have been given access to the #Xiaomi SU7 already are not the kind of people you should trust with your brand new motor. Yet another example of one being binned before deliveries even began has surfaced. pic.twitter.com/j5WPe4zy8d
— Inside China Auto (@InsideChinaAuto) March 31, 2024
Another post about the #Xiaomi SU7, this time one that looks like the air suspension has deactivated across the car. Low rider. pic.twitter.com/msrQJSPVol
— Inside China Auto (@InsideChinaAuto) March 29, 2024