Europska komisija, nakon godinu dana skupljanja podataka, sada objavljuje prvi skup podataka o potrošnji, koji pokazuju koliko automobili na europskim cestama troše u realnom prometu. Brojke se temelje na podacima iz 600.000 automobila. Benzinski i dizelski automobili troše oko 20 posto više na cestama, u praksi, nego u službenom ciklusu vožnje WLTP-a, a za plug-in hibride situacija je potpuno drugačija. Plug-in hibridi potrošili su 3,5 puta više goriva nego u ispitnom laboratoriju, što znači, prema Europskoj komisiji, da se automobili ne koriste u svom punom potencijalu.
Plug-in hibridi često imaju izuzetno nisku službenu brojku potrošnje, ali ne puni sve vlasnici svoja vozila električnom energijom. Zato je jaz između službenih i stvarnih podataka o potrošnji tako visok.
Stvarna potrošnja goriva l/100 km, WLTP, razlika u %
Benzin 7,9 6,4 24%
Dizel 6,9 5,8 18%
Plug-in hibrid (benzin) 6.0 1.8 239%
Plug-in hibrid (dizel) 5,8 1,4 313%
Plug-in hibrid (svi) 5,9 1,7 251%
Izvor: EU Komisija i Datawrapper