Koliko kineski BYD zaradi na svakom prodanom automobilu? Nije puno, ali stvar je u količini!

BYD je fokusiran na volumen, a to je slično većini kineskih kompanija u drugim segmentima poslovanja

Azijski div BYD je na putu da ostvari dominaciju na nekoliko kontinenata. Volumen je BYD-ov veliki cilj u ovoj novoj fazi. Kako je objavio Late Finance, BYD ubire čistu zaradu od 9000 juana za svaki prodani automobil. To je oko 1245 dolara dobiti po svakoj transakciji. To je manje od prosjeka većine drugih marku, ali nije to problem. BYD je fokusiran na volumen, a to je slično većini kineskih kompanija u drugim segmentima poslovanja. Cilj je osvojiti tržište, slomiti konkurenciju pa onda (vjerojatno) dizati cijene.

U Europi se već ide čvrstim koracima prema tome. Lani su iz BYD-a najavili izgradnju svoje prve tvornice na Starom kontinentu, u Mađarskoj. Nedavno su najavili dolazak više marki i modela na europsko tržište. BYD se više neće ograničavati na 100% električne automobile, već će nuditi i plug-in hibridna vozila. Uz njih će biti i drugi brendovi konglomerata, poput YangWanga, koji će napadati premium segment i Denze, koji se nalazi u srednjem ešalonu.