Više od 60 posto Nijemaca nema ništa protiv prelaska na cjelogodišnje gume – to je rezultat ankete tvrtke za istraživanje tržišta Civey koju je naručio proizvođač guma Michelin. Premda studija nije pokazala pravi jaz između sjevera i juga Njemačke, ipak je primijećeno da će vozači u saveznim državama s prilično blažim zimama vjerojatnije razmišljati o gumama za sva godišnja doba (71,7 posto). U saveznim pokrajinama, gdje su zimske gume obično potrebnije, ispitanici su bili manje skloni gumama za sva godišnja doba: na primjer u Bavarskoj (50,7 posto).
Prošle je godine značajno porasla prodaja cjelogodišnjih guma. Prema priopćenju Savezne udruge guma i vulkanizerskih obrta (BRV), prodaja cjelogodišnjih guma porasla je za 11,6 posto u 2023. To nas je ponukalo da kontaktiramo i jednog hrvatskog zastupnika poznatog gumarskog koncerna i pitamo ga kakva su iskustva na našem tržištu. Trenutno, dakle, postoji rast interesa za cjelogodišnjim guama, ali je tržište cjelogodišnjih guma toliko malo da se ne može govoriti o primjeru koji bi bio sličan njemačkom. Dakle, kupci u Hrvatskoj su skloniji tradicionalnoj podjeli na ljetne ili zimske gume.