Veliki uspjeh za kinesku marku: U tri odvojena testa njihov model prešao je svaki put više od 1000 km?!

Polučvrsta baterija može pohraniti 150 kWh energije te je iste veličine kao litij-ionska baterija od 100 kWh

Kineski proizvođač električnih automobila Nio je objavio rezultate tri odvojena testa dometa provedenih ovaj tjedan sa svojim novim modelom ET7. Testovi nisu važni samo zato što je ET7 uspio triput prijeći 1070 km s jednim punjenjem, već i zbog novih polučvrstih baterija koje su ugrađene u novi model.

Proizvođač automobila objavio je rezultate testiranja na cestama, navodeći da je jedan automobil koji je vozio od Šangaja do Xiamena prešao 1046 km prije nego što mu je ponestalo snage, a drugi, koji je išao od Pekinga do Hefeija, uspio je prijeći 1062 km, prije nego što se zaustavio, a posljednji automobil, koji je vozio od Kunminga do Zhanjianga, prešao je 1070 km.

Na svojoj najdužoj vožnji ET7 je nosio oko 200 kg tereta, popeo se na 1875 metara nadmorske visine, postigao je najveću brzinu od 118 km/h i zadržao prosječnu brzinu od 83,7 km/h, kažu Kinezi. Ukupno je automobilu trebalo 12,8 sati da završi putovanje.

Baterija s polučvrstim elektrolitom može pohraniti 150 kWh energije te je iste veličine kao litij-ionska baterija od 100 kWh i teži samo 20 kg više, unatoč tomu što sadrži 50 posto više energije.

Najava ovih impresivnih testova dometa koincidira s početkom prednarudžbi za 2024 ET7, koje su otvorene 16. travnja u Kini.