Ponovno korištenje: Od starih baterija plug-in hibrida do centra za pohranu energije!

Range Rover baterije iz plug-in hibrida mogu dobiti drugi život u stacionarnim aplikacijama. Već ga testiraju i žele plasirati na tržište

Jaguar Land Rover (JLR) sklopio je partnerstvo s novom tvrtkom za pohranu energije, Allye Energy, kako bi stvorio stacionarni sustav za pohranu energije od recikliranih baterija iz svojih plug-in hibrida i osigurao energiju bez emisija bilo gdje u svijetu. Recikliranje baterija dobar je način za iskorištavanje resursa, što je također poznato kao kružno gospodarstvo. U ovom slučaju, prijenosna baterija o kojoj je riječ napravljena je od baterija plug-in hibrida Range Rovera i Range Rover Sporta, koji će uživati drugi život nakon upotrebe u vozilima. Kada njihov kapacitet padne ispod prihvatljivih zahtjeva za vozila, što obično ostavlja kapacitet od 70 do 80%. Baterije se uklanjaju iz automobila i postavljaju na okvir prikolice. Svaka stacionarna baterija može pohraniti ukupno 270 kWh energije kada je potpuno napunjena. To je dovoljno energije za napajanje prosječnog kućanstva gotovo mjesec dana. Može se koristiti za napajanje doma ili električnog ili plug-in hibridnog vozila. Zapravo, ova baterija može puniti do devet Range Rover PHEV vozila istovremeno. A kako napuniti samu stacionarnu bateriju? Jednostavno, jer ima višestruke ulaze putem Powerlock priključaka, što vam omogućuje spajanje na izvor električne energije bez obzira je li spojen na mrežu ili ne.

Sustav MAX BESS može se koristiti kao zamjena dizelskih generatora za opskrbu električnom energijom na udaljenim lokacijama. Kada više neće služiti kao stacionarne baterije, JLR će ih reciklirati u sirovine kako bi se mogle ponovno upotrijebiti.