Na neka tržišta došao je MG3: Hoće li mali Kinez pokoriti Europu?!

S ovom ponudom MG je uzburkao mnoge duhove, a vidjet ćamo kako će krenuti na europskim tržištima

Hoće li MG3 Hybrid+ biti novi kralj pristupačnih mališana? Kombinacija cijene i natprosječne serijske opreme bez sumnje je njegov najveći adut. Na prvi pogled, početna cijena od 19.990 eura čini se znatno višom od Sandera, ali Kinezi zauzvrat nude više tehnologije. Uz prilično snažniji hibridni pogonski sklop od gotovo svih svojih konkurenata. MG3 Hybrid+ (dugačak 411 cm) dostupan je u tri razine opreme, ali čak i u početnoj verziji ima 7-inčnu digitalnu instrument ploču u boji i veliki infotainment zaslon promjera 10,25 inča. Navigacija je standardna, kao i integracija Apple CarPlaya i Android Auta. Uvijek su prisutni i automatska klima, stražnji parking senzori, kamera za vožnju unatrag, električni podizači stakala sprijeda i straga, pomoć pri održavanju voznog traka i prilagodljivi tempomat.

MG3 je dostupan kao hibrid, što znači da 1,5-litreni benzinski motor sa 102 KS radi u tandemu s elektromotorom (100 kW) i drugim, manjim elektromotorom koji djeluje kao starter i generator. To rezultira ukupnom snagom od čak 192 KS. Za usporedbu, Toyota Yaris Hybrid ima hibirdni sustav sa 116 KS za 21.950  eura, dok za model sa 130 KS trebate platiti više od 29.507 eura. Uz to MG 3 standardno ima automatski mjenjač. Dakle, kao što je spomenuto, MG nudi vrlo solidan omjer između cijene i razine opreme.

Malo smo pregledali recenzije europskih magazina i posebno nas je zanimao pogonski sklop. Automatski mjenjač u MG-u poseban je slučaj: ima samo tri stupnja prijenosa i dvije spojke, ali se u vožnji više osjeća kao bezstupanjski mjenjač. Osobito kada lagano ubrzavate, MG3 ima puno snage na raspolaganju pri niskim okretajima: pritisnite papučicu gasa i pogonski sklop Hybrid+ odmah reagira lijepo i linearno, bez nervoze. MG ubrzava od 0 do 100 km/h za 8 sekundi, a najveća mu je brzina 170 km/h. Usput, redovito je moguće voziti samo na struju na kratkim udaljenostima, zahvaljujući bateriji od 1,83 kWh smještenoj ispod stražnjih sjedala. MG obećava stvarnu potrošnju od 4,4 litre na sto kilometara, a tijekom prvih  probnih vožnji kolega iz Velike Britanije prosjek je bio oko 4,6-4,8 litara. MG ima i solidnu zvučnu izolaciju kabine dok je ovjes tih. MG3 se vozi sasvim ugodno i može se nositi s popločenim cestama, neravninama i kratkim neravninama na kvalitetan način.

Sjedala su dobra unatoč donekle kratkoj sjedećoj površini, ali je podesivost upravljača mogla biti bolja. Upravljač se može samo minimalno podešavati po visini, a ne i po dubini. U drugim dijelovima automobila količina prostora je vrlo razumna: stražnja sjedala dovoljno su prostrana za tri osobe, pod uvjetom da nisu prevelika. Prostor za noge je prihvatljiv, prostor za glavu i ulazni okvir su korektni. U prtljažni prostor modela MG3 stane 293 litre, što nije previše, a tu je iza Dacije Sandero (328 litara) i Volkswagen Pola (355 litara), ali je bolji od hibridne Toyote Yaris u koja možete ukrcati 286 litara.

Konačno, upotreba materijala (i završna obrada) MG3 u skladu je s onim što možete očekivati u ovom cjenovnom segmentu. S ovom ponudom MG je uzburkao mnoge duhove, a vidjet ćamo kako će krenuti na europskim tržištima. Ako možemo sumirati neku prosječnu ocjenu testova u Velikoj Britaniji ona bi bila 4/5, što je doista – vrlo dobro! Ili, kako u zaključku piše What Car?:

– Neki konkurenti su bolji u vožnji i imaju bolju unutrašnjost, ali jeftina cijena, udobna vožnja, učinkovit hibridni motor i standardne razine opreme MG3 čine vrlo privlačnim izborom među konkurentima u klasi malih automobila. Držali bismo se početne razine opreme, ali ni najviša razina opreme nije preskupa.