Suradnja Yamahe i Toyote: Rezultat je moćni V8 motor koji radi na – vodik!

Dizajn V8 motora na vodik ne razlike se mnogo od benzinske verzije motora

Hoće li motori s unutarnjim sagorijevanjem na vodik moći izazvati električne automobile? Yamaha i Toyota razvijaju V8 s 455 konjskih snaga koji radi samo na vodik. Nekoliko tvrtki i proizvođača automobila radi na razvoju alternativnih rješenja za tradicionalne motore s unutarnjim sagorijevanjem. Toyota, Subaru, Mazda i Yamaha udružili su snage u istraživačkom projektu kako bi razvili motor koji ima karakter motora s unutarnjim sagorijevanjem, a koji se pokreće vodik i uglavnom emitira samo vodenu paru. Zato je Toyota odlučila naručiti novi V8 motor tvrtke Yamaha koji se temelji na tradicionalnoj tehnologiji sagorijevanja, ali koji je redizajniran za vodik. V8 motor se obično nalazi u Lexusu LFZ. Yamahina verzija petlitrenog V8 motora 2UR-GSE pogonjenog vodikom proizvodi 455 konjskih snaga pri 6800 0/min, što je tek nešto manje od benzinske verzije koja proizvodi 472 KS.

Dizajn V8 motora na vodik ne razlike se mnogo od benzinske verzije motora. Naravno, ovo je motor/demonstrator, za neka ozbiljna rješenja treba riještiti ozbiljne probleme poput dovoljno velikih spremnika vodika u vozilima. Izvršena su podešavanja sustava ubrizgavanja, glave cilindra i ispušnog sustava. Najveća promjena je na potonjem. Yamaha je također pokazala 5,6-litreni V8 motor (450 KS) u verziji za brodove.