U posljednjih nekoliko godina događaju se ogromne promjene u Francuskoj, sve je više konverzija vozila na etanol, posebno vrsu alkohola/goriva koja se sastoji od 85 posto bioetnola i samo 15% benzina, a posebno je popularna u Brazilu i Južnoj Americi. Razlog, cijena, naravno! Potrošnja tog goriva oborila je novi rekord prošle godine u Francuskoj, s prodanih 895 milijuna litara – ili 6,5% tržišnog udjela, piše Les Echos. Cijena goriva je oko 90 centi po litri, što je pedeset posto niže od cijene klasičnog eurosupera. Pritom je moguće smanjiti emisije CO2 za 50%, a emisije finih čestica za 90%. Vozila na bietanol troše do 25% više goriva.
Za 13.000 prijeđenih kilometara uštedi se 592 eura, podaci su Nacionalne unije proizvođača alkohola. No prošle godine cijene E85 (zbog rasta cijena plina koji je važan u proizvodnji) su malo porasle pa rast potražnje nije bio prevelik. Sad se cijena opet spustila pa se očekuje novi rast potrošnje.
U Francuskoj se E85 nudi na gotovo 40% benzinskih stanica, a trenutno je više od 370 vozila opremljeno da može koristiti E85 gorivo – u tome prednjači Ford s Pumom i Focusom. Tajna uspjeha E85 je u činjenici da ga država daleko manje oporezuje nego benzin (šest puta veći porezi).
Vozni park porastao je za 23% u 2023. godini, na 371.000 vozila. Prošle godine oboren je novi rekord u registraciji originalnih vozila flex-E85 (koja nisu zahtijevala prilagodbu) – prodano je 39.000 automobila, od čega je 96% tržišta drži Ford.
Etanol se proizvodi od kukuruza, šećerne trske i šećerne repe te je dosta agresivan i u ovako velikim mješavinama ne možete ga korisiti u vašim automobilima. Ovo gorivo je stoga namijenjeno samo za automobile koji su posebno prilagođeni. Mnogi Francuzi prerađuju vozila kupnjom posebnog kompleta ili kupuju nove automobile koji su prilagođeni za korištenje ovog goriva.