Žuta lampica grijača dizelskog motora: Što učiniti ako ostane uključena i dugo nakon paljenja agregata?!

Svi dizelski motori imaju imaju konstrukcijsku karakteristiku da zahtijevaju zagrijavanje zraka prilikom pokretanja motora, odnosno kada je hladan

Kada palite dizelski automobil, normalno je da žuto kontrolno svjetlo (grijača) kratko zatreperi. Međutim, ako nastavi svijetliti, savjetuje se oprez. Popis razloga je dugačak. Ako svjetlo indikatora treperi, to obično nije dobar znak. U ovom slučaju moguć je kvar, pojašnjavaju u ADAC-u (Njemački autoklub). Popis mogućih uzroka je dugačak. Problem s recirkulacijom ispušnih plinova (EGR), začepljenje filtera čestica…

Obično možete nastaviti s vožnjom, ali trebali biste otići u servis što je prije moguće, to je najjednostavniji savjet u ovom slučaju.

Svi dizelski motori imaju imaju konstrukcijsku karakteristiku da zahtijevaju zagrijavanje zraka prilikom pokretanja motora, odnosno kada je hladan. Tu je uloga grijača vrlo važna jer, kako im i ime govori, oni zagrijavaju zrak. Umjesto svjećica, dizelski motori koriste žarnice. Oni zagrijavaju zrak za proces izgaranja. To je sada mnogo brže i uglavnom neprimjetno. No lampica je ostala i ona bi se trebala isključiti brzo nakon pokretanja vozila. Ako ostane uključena, problemi su mogući…