Problemi (i) za Teslu: Na kineskom tržištu veliki je pad u prodaji!

Još prije par godina činilo se da će Tesla biti veliki pobjednik električne tranzicije, ali veliki rast kineskih proizvođača taj zaključak ozbiljno testira

Kinesko tržište postaje sve veća zagonetka za sve proizvođače automobila koji nisu iz Kine ili, bolje rečeno, za sve marke koje nisu domicilne. Većina europskih marki ima probleme s prodajom, pogotovo u trenutku kad na tamošnjem tržištu bjesni rat cijenama, odnosno popustima. Isto je i s Teslom, čija je prodaja električnih vozila proizvedenih u Kini prema novim podacima pala za 18 posto u travnju.

Tesla je prošlog mjeseca prodao 62.167 automobila, proizvedenih u svojoj tvornici u Šangaju, što je više od šestine manje u odnosu na broj prodan u travnju 2023. godine, pokazuju preliminarne brojke Kineske udruge osobnih automobila (CPCA). Podaci također otkrivaju da je prodaja pala za 30 posto u usporedbi s ožujkom 2024. godine.

Priča ide i daljne od granica Kine jer se dio Modela 3 i Modela Y proizvodi za ostala azijska i europska tržišta. U tom segmentu će također doći do pada jer se i ostala tržišya hlade po pitanju prodaje električnih automobila. Još prije par godina činilo se da će Tesla biti veliki pobjednik električne tranzicije, ali veliki rast kineskih proizvođača taj zaključak ozbiljno testira.