Volkswagen ima odgovor na pad prodaje električnih automobila: Mijenja se strategija!

VW-ova najnovija hibridna tehnologija, koja se koristi u modelima kao što su Passat i Tiguan, već nudi električni domet veći od 100 kilometara

Marka Volkswagen planira povećati ponudu plug-in hibridnih automobila kao odgovor na usporavanje potražnje za električnim vozilima. Proširenje portfelja PHEV vozila jedan je od VW-ovih glavnih prioriteta, rekao je u srijedu izvršni direktor Thomas Schäfer. Taj je potez promjena smjera u odnosu na prethodnu strategiju fokusiranja uglavnom na električna vozila kroz liniju s oznakom ID, piše Bloomberg.

– Kupci sada žele plug-in hibride, uključujući Kinu i SAD – rekao je Schäfer u intervjuu na marginama konferencije o automobilskoj industriji u Londonu.

Prodaja plug-in hibrida u Europi rasla je brže od prodaje električnih vozila ranije ove godine. Volkswagen je mijenjao svoju električnu strategiju nakon odgode nekih modela i zaostajanja u Kini, gdje dominiraju lokalne marke. Prošle je godine proizvođač odustao od planova za izgradnju tvornice električnih vozila u Njemačkoj vrijedne 2 milijarde eura.

Uz usporavanje rasta električnih vozila, proizvođači automobila okreću se poznatim pogonskim sklopovima kako bi obranili prodaju i tržišni udio. Toyota je profitirala od porasta globalne potražnje za hibridima. Grupa Mercedes-Benz ranije je u srijedu priopćila da će prodavati automobile s motorima s unutarnjim sagorijevanjem dulje nego što se očekivalo zbog razočaravajuće prodaje električnih vozila.

VW-ova najnovija hibridna tehnologija, koja se koristi u modelima kao što su Passat i Tiguan, već nudi električni domet veći od 100 kilometara.