U Kini razvoj ide strelovito, a revolucija jede svoju djecu. Tako je bilo gotovo uvijek u povijesti, a to se može primijeniti i na industriju električnih vozila. Ono što je danas moderno već sljedeće godine može biti zastarjelo. U video reportaži američkog Wall Street Journala jasno je prikazano što se događa s novim/starim električnim automobilima, koje nitko ne želi jer najnoviji modeli dolaze s većim dometom te kvalitetnijom tehnologijom.
Ogromne količine novih i neprodanih električnih automobila često se nazlaze na improviziranim parkiralištima, navodi list koji je snimio reportažu s jednog od parkirališta.
– Grad Hangzhou prepun je groblja električnih automobila poput ovog. Ovdje su posljednjih godina ostavljeni zastarjeli električni automobili. Kineska vlada upumpala je novac u ovaj sektor i tehnologija se vrlo brzo razvila, što također znači da stariji modeli vrlo brzo zastarijevaju.
Podaci zabrinjavaju Europu i SAD jer se strahuje da će Kina preopteretiti globalno tržište. Kina ima kapacitet proizvesti gotovo dvostruko više od onoga što može prodati na domaćem tržištu, uz potporu vlade.
Kina također ima sve prirodne resurse i industriju potrebnu za učinkovitu proizvodnju električnih automobila.