U posljednje vrijeme samo se piše o invaziji kineskih proizvođača na Europu, ali nije to isključivo priča o uspjehu. Great Wall Motor (GWM), istaknuti kineski proizvođač automobila, odlučio je zatvoriti svoje europsko sjedište u Münchenu. Taj će potez rezultirati otpuštanjem otprilike 100 zaposlenika. Odluka dolazi nakon razočaravajućih prodajnih brojki na europskom tržištu.
Unatoč ambicioznim planovima predstavljenim 2021. za prodor na europsko tržište električnih vozila s robnom markom ORA, GWM nije uspio ostaviti značajniji trag na tržištu. Tvrtka je sklopila partnerstvo s Emilom Freyem, najvećom europskim trgovcem automobilima, za distribuciju svojih vozila s markama Ora (dugo se za tej model govorilo da je dizajnerska kopija VW-ove Bube) i Wey. Međutim, suradnja nije dala željene rezultate, a GWM je navodno registrirao samo 6300 novih vozila u Europi 2023. godine.
Širenje na nova europska tržišta stavljeno je na čekanje na neodređeno vrijeme. Ovakav razvoj događaja postavlja pitanja o sposobnosti kineskih proizvođača automobila da se natječu na europskom tržištu, koje postaje sve napučenije etabliranim igračima i novim sudionicima.
GWM i dalje ostaje značajan igrač u globalnoj automobilskoj industriji. Tvrtka je 2023. prodala više od 1,2 milijuna vozila, a prodaja u inozemstvu činila je 25,68% ukupne prodaje.