Međunarodni sajam automobila u Ženevi desetljećima je bio središnje mjesto autoindustrije. Ako niste bili u proljeće u Ženevi, bili ste neprepoznatljivi i nezanimljivi, a interes široke publike vas je zaobilazio u širokom luku. No vremena su drukčija, mnogo toga promijenila je pandemija koronavirusa, ali tu treba spomenuti i navike proizvođača automobila koji očigledno nemaju namjeru ulagati marketinške budžete u ovakav tip sajmova.
Autoshow u Ženevi završava nakon više od jednog stoljeća zbog smanjenog interesa i teškog tržišnog okruženja. Organizatori sajma naišli su na nepremostive poteškoće u pripremama za sajam koji se trebao održati sljedeće godine. Interesa potencijalnih izlagača jednostavno nije bilo…
Nakon četiri godine izostanka zbog pandemije koronavirusa, organizatori su ove godine uspjeli okupiti tridesetak izlagača i 2000 novinara. Sajam su zaobišli gotovo svi veliki proizvođači, izuzme li se Renaultova grupa i nekoliko kineskih kompanija. Cilj za 2025. bio je udvostručiti sajam, ali interesa nije bilo. S autoshowom u Ženevi je gotovo.