Švicarski željeznički koncesioniar Rhaetian Railway uočio je da most na pruzi koju održava ne udovoljava standardima. Više od 110 godina vijadukt Castieler bio je u prometu. On omogućuje prijelaz željezničkim kompozicijama preko planinskog klanca u blizini Davosa u Švicarskoj. Međutim, šteta koja je pronađena na čeličnoj konstrukciji mosta pokazala se preozbiljnom, javlja New Civil Engineer.
Donesen je nalog za rušenje 110 godina starog mosta i planiran je novi vijadukt za to područje. Međutim, zakonodavci i stručnjaci za okoliš u regiji rekli su da se most može srušiti samo ako ekipe za rušenje obećaju da ga neće raznijeti dinamitom u paramparčad. Sad već znate što se dogodilo. Kontrolirane eksplozije izvedene su postavljanjem dinamita na 50 metara visoka dva kamena stupa starog željezničkog vijadukta Castieler. Zamjenski čelični mostveć je izgrađen i čeka u blizini starog mosta, spreman da bude postavljen na mjesto u roku od dva tjedna.
Međutim, Švicarski savezni ured za promet (FOT) tvrdi da željeznička tvrtka nije dobila dozvolu za korištenje eksploziva prilikom uklanjanja starog mosta. Nered je, razumljivo, izazvao bijes u Švicarskoj. Ekolozi su zabrinuti zbog utjecaja koji će ruševina imati na okolne ekosustave, a mnogi su samo ljuti zbog gubitka povijesnog mosta i pitaju se jesu li iscrpljena sva rješenja.
Željezničkoj tvrtki je dano odobrenje za uništenje mosta nekoliko mjeseci ranije, ali kada se odlučila za rušenje dinamitom morala je obnoviti dozvolu. Željeznička tvrtka je objavila da se zaboravila konzultirati sa saveznim uredom. U Rhaetian Railwayu su priznali da su se trebali ponovno javiti Saveznom uredu za promet jer je prvotni zahtjev bio podnesen za uništenje bez dinamita.
O mjerama protiv Rhaetian Railwaya se raspravlja. Što se mosta tiče, sad je kasno…