Jedan veliki zrakoplov na koji vatrogasna zajednica u Americi i svijetu nažalost više ne može računati je Boeing 747 Supertanker, ogromni aparat za gašenje požara koji je prizemljen u travnju 2021. godine.
Boeing 747 Supertanker kapaciteta 72.670 litara vode ili tek nešto manje kamijskog sredstva za gašenje požara, ušao je u povijest kao najveći vatrogasni avion na svijetu. Global Supertanker Services, tvrtka odgovorna za razvoj 747 Supertankera, na svojim web stranicama objašnjava da je njegov kapacitet bio gotovo dvostruko veći od kapaciteta sljedećih najbližih velikih zračnih tankera.
Samo je 2020. godine godine 747 Supertanker letio 119 puta u borbi s požarima. Budući da je mogao doletjeti bilo gdje u manje od 20 sati i sletjeti na bilo koji aerodrom s pistom dugom 2400 metara, raspoređen je u Izraelu, Čileu i Boliviji, gdje se borio sa šumskim požarima u Amazoniji 2019. godine. Zrakoplov je 2020. godine bio u akciji gaseći ogromne požare u Kaliforniji.
Nažalost, tvrtki Alterna Capital Partners, koja je vlasnik Global Supertanker Servicesa, ulaganja potrebna za modernizaciju Supertankera 747, uključujući novu nadogradnju sustava za ispuštanje, bila su jednostavno prevelika. Odnosno, nisu bila profitabilna.
Alterna Capital Partners prodao je u travnju 2021. godine Boeing 747 Supertanker kao teretni zrakoplov, navodeći kao razlog povećanu potražnju zbog pandemije koronavirusa. Potom je izvršena konverzija u teretni zrakoplov. Legendarni vatrogasni 747 više ne leti, odnosno nema tu funkciju, ali golemi požari na brojnim lokacijama u svijetu, vruća ljeta bez kiše i klimatske promjene sigurno će potaknuti rasprave o nasljedniku.