U nekoliko američkih servisa već je ugrađen ovaj posebni skener koji će u nekoliko sekundi vlasniku omogućiti uvid u stanje vozila. Jedan od tih serivsa Findlay Cadillac u Las Vegasu, ovlašteni trgovac luksuzne marke automobila, koji koristi ovaj sustav obogaćen umjetnom inteligencijom za preglede automobila. Findlay Cadillac u Hendersonu je prvi trgovac u Las Vegasu koji je instalirao automatizirani sustav pregleda vozila koji je razvio UVEye. Ova tehnologija već je implementirana u 300 prodajn-servisnih mjesta u SAD-u, značajno povećavajući učinkovitost servisa i skraćujući vrijeme čekanja.
Proces je jednostavan i ne traje više od minute. Kupac prolazi kroz veliki skener koji snima više fotografija automobila iz svih kutova – uključujući i podvozje. Potom slike analizira softver umjetne inteligencije, koji uočava sve nedostatke na vanjštini, gumama i vidljivim mehaničkim komponentama. Otprilike 30-45 sekundi kasnije, kupac prima potpuni izvještaj o stanju vozila. Ovisno o nalazima, mehaničari tada mogu riješiti sve potencijalne probleme.
Kako javlja KTNV, proces bi se mogao opisati kao skeniranje automobila magnetnom rezonancom. Emmanuel Epino, generalni direktor tvrtke Findlay Cadillac, pohvalio je sustav koji podržava umjetna inteligencija jer je precizan, dodajući da pronalazi stvari koje ponekad njihovi tehničari možda čak i ne uspiju pronaći. Daniel Frandsen iz UVEyea rekao je da njihov automatizirani sustav pregleda vozila može brzo otkriti nedostatke poput curenja ulja, što bi inače zahtijevalo mnogo više vremena, odnosno da vozilo podigne i temeljito provjeri tehničar. Umjesto da reducira broj zaposlenih, ovaj sustav stvorio je dodatni poslove u servisima jer se pronalazi daleko više kvarova na automobilima, a netko ih mora popravljati.