Kinezi opasno napreduju: Procjena je da će do 2030. godine zagospodariti velikim dijelom tržišta!

Studija predviđa da će kineski proizvođači automobila snažno rasti na europskom tržištu automobila - na 12 posto do 2030. godine

Autoindustrija se mijenja, a mijenjat će se i dalje. To je jedino sigurno. Prije dvadeset godina prosječni kineski automobil bio je moderan poput kasetofona, a danas je tehnološki centar na kotačima. Kineski automobili ozbiljna su prijetnja europskoj autoindustriji, ali i japanskoj, korejskoj te američkoj. Dakle, ozbiljne projekcije najavljuju da će jedan od tri automobila prodana u svijetu 2030. biti kineski, odnosno automobil kineskih proizvođača. Kineski automobili već čine značajnih 21 posto tržišta, ali analitičari očekuju daljnji uzlazni trend. Dio rasta dogodit će se u Kini na račun zapadnih marki, pri čemu će domaći proizvođači poboljšati svoj udio s 59 na 72 posto.

AlixPartners smatra da će prodaja kineskih proizvođača automobila izvan Kine eksplodirati s 3 milijuna u 2024. na 9 milijuna do kraja desetljeća. Studija predviđa da će kineski proizvođači automobila snažno rasti na europskom tržištu automobila – na 12 posto do 2030. godine te povećati svoj udio od 33 posto na ruskom tržištu na 69 posto.

Veće marže kineskih proizvođača automobila i njihove agresivne strategije određivanja cijena dobro su poznate, a analitičari su identificirali i druge važne prednosti. Vrijeme razvoja novih modela upola je kraće od zapadnih proizvođača automobila, što dodatno smanjuje troškove te omogućuje brže obnavljanje prodajne flote vozile. Dodajte tome i prednost po pitanju novih tehnologija, pogotovo električnih vozila…