Tim američkih inženjera uspio je stvoriti dvotaktni V4 motor koji može raditi na vodik. Motor je prvenstveno namijenjen kao zrakoplovni motor, ali je toliko lagan i kompaktan da ga inženjeri žele testirati u automobilima. Klipni motori uglavnom su zamijenjeni mlaznim i turbo-propelerskim motorima na modernim zrakoplovima. U prošlosti je većina zrakoplova imala klipne motore koji su bili slični automobilskim motorima, samo su bili veći. Inženjeri iz američkog Deltahawka sada pokušavaju vratiti klipni motor u upotrebu. Razvili su dvotaktni V4 motor koji može raditi na mlazno gorivo i na vodik, navodi Interesting Engineering. Motor je sada certificiran od strane Američke savezne uprave za zrakoplovstvo.
Novi motor tvrtke Deltahawk naziva se DHK180 i razvijen je tako da ima što manje komponenti za maksimalnu pouzdanost. Motor ima zapreminu od 3,3 litre i ima mehanički kompresor i turbopunjač. Snaga mu je 180 KS, a prema Deltahawku, motor ima 40 posto veću učinkovitost od ostalih klipnih motora.
Težina motora je samo 162 kg, a prva verzija namijenjena je malim zrakoplovima. Postoji i verzija motora koja radi na vodik umjesto na mlazno gorivo. Smatra se sigurnijim za zrakoplov s izravnim izgaranjem od verzija bodikovih sustava s gorivim ćelijama koje proizvode električnu energiju iz vodika. Zahvaljujući maloj težini, inženjeri sada predlažu i testiranje dvotaktnog pogona u automobilima, kombijima i drugim vozilima.