Premda pozdravlja uvođenje sustava za zadržavanje vozila u prometnom traku u serijsku opremu automobila i vidi veliki potencijal u sprečavanju prometnih nesreća s tragičnim posljedicama, Njemački autoklub (ADAC) upozorava da u nekim slučajevima sustav nije idealno kalibriran. To je elektronički sustav koji procjenjuje podatke s kamera i drugih senzora pa njegovo funkcioniranje ovisi o tome koliko ga inženjeri dobro programiraju. Stoga nije riječ o sustavu koji radi na isti ili sličan način u svakom automobilu.
Primjerice, na užoj seoskoj cesti s bijelim prugama samo uz rubove (primjer na slici gore), kada se mimoilazite s većim vozilom, sustav će automatski postaviti automobil u suprotni smjer jer će pomak u desno shvatiti kao slijetanje s ceste (ako je na desnom rubu kolnika bijela crta). To je zato što tehnologija radi s relativno velikim silama pri ispravljanju smjera, što ćete osjetiti i kao snažan pomak upravljača, koji će u takvoj situaciji trebati brzo korigirati. Prema propisima, snaga korekcije sustava na upravljaču može biti do 50 newtona. Sa stajališta druge organizacije, Euro NCAP-a, koja se prvenstveno bavi crash testovima, takva sila uopće nije potrebna. Odnosno, vrijednost bi trebala odgovarati situaciji, a ne unaprijed postavljenom broju.
ADAC poziva proizvođače automobila da optimiziraju svoje tehnologije kako bi imali koristi ako je potrebno. Inače će ih vozači gasiti nakon svakog starta pa će pozitivan učinak biti ravan nuli. Najgore je što će vozači platiti nešto što ne koriste u slučaju da ih smeta u svakodnevnoj vožnji. Na kraju, odgovornost je gotovo uvijek na vozačima pa vas i ovom prilikom pozivamo na oprez, sa sustavim aktivne sigurnosti i bez njih.