Njemački Deep Drive razvio je učinkovite i jeftine motore koji su sada na testu u BMW-om električnim modelima nove generacije, poznatijima i kao Neue Klasse. Revolucionarna tehnologija s električnim motorima izravno u glavčinama kotača uskoro bi se mogla naći na proizvodnji. Prednosti uključuju manju potrošnju, manju težinu, a ovi motori zauzimaju i manje prostora. BMW navodi da automobili mogu biti 150 kg lakši u odnosu na današnje modele. Novi elektromotor koji BMW testira ima dvostruke rotore, što bi mu trebalo omogućiti određene prednosti u odnosu na današnje elektromotore. Stator pokreće i vanjski i unutarnji rotor. Zajedno s BMW-om, DeepDrive testira motore u prototipovima.
Motori su već testirani u novom BMW-ovom električnom kupeu.
– Motori DeepDrivea uglavnom su premašili najavljene karakteristike. To je neobično u tako ranoj fazi s potpuno novom tehnologijom – rekao je Karol Virsik, voditelj koncepta i tehnologija u BMW Grupi.
Novi motori smješteni u kotačima bit će 20 posto učinkovitiji od današnjih centralno smještenih elektromotora. Svaki motor teži 35 kg i nudi zasebnu kontrolu okretnog momenta. Startup DeepDrive sada surađuje s glavnim podizvođačem Continentalom na daljnjem razvoju tehnologije. Jedan nedostatak je, međutim, veća masa kotača koja može narušiti udobnost i trajnost. Također ih je teško integrirati s današnjim komponentama ovjesa i kočnica. Prednosti motora u glavčini kotača su u tome da nema potrebe za diferencijalom ili pogonskom osovinom i što se smanjuju gubici snage. Kaže se da njemačka tehnologija može koristiti disk i bubanj kočnice, a motor bi trebao stati u standardni 19-inčni kotač.
Njemački motor ima najveću snagu od 204 KS i pogonski okretni moment od 1500 Nm. To mu daje najveću snagu od preko 800 KS za automobil s pogonom na sva četiri kotača. Međutim, kontinuirana snaga po motoru je 109 KS.