Ford je posljednji koji je priznao da je možda bio preagresivan u politici električne tranzicije. U intervjuu za Autocar, operativni direktor Fordovog odjela za elektrifikaciju Marin Gjaja, rekao je da je tvrtka bila preambiciozna s električnim planovima u Europi.
– Mislim da su kupci glasali i rekli su nam da je to preambiciozno. Ne vidimo da je prelazak isključivo na električnu energiju do 2030. dobar izbor za naše poslovanje ili za naše klijente.
Ford je 2021. objavio planove da će do 2030. godine cijelu flotu vozila u Europi transformirati u električnu, ali planovi će se očigledno mijenjati. Čini se da će u europskoj podružnici Forda benzinci i hibridi živjeti i nakon 2030. godine. Trenutno Ford prodaje samo dva električna vozila u Europi, Explorer EV i Mustang Mach-E. Novi Ford Capri krenut će u prodaju kasnije ove godine.
Nije Ford prvi koji je došao do ovakvog zaključka. Hlađenje tržišta električnih automobila u Europi mnoge je proizvođače natjeralo na promjenu planova. Električni automobili su budućnost, ali kupcima očigledno još nisu pretjerano zanimljivi. O razlozima smo već pisali više puta (cijene, broj punjača, autonomija…).