Pomorski promet je odgovoran za oko tri posto globalne emisije CO₂, a Kina do 2060. želi postati klimatski neutralna i stoga radi na novim brodovima, uključujući i najveći svjetski električni kontejnerski brod koji je nedavno pušten u promet. Međutim, većina teretnih brodova još se ne može elektrificirati jer baterije nemaju dovoljan kapacitet za to. Prema izvještaju Kineske globalne televizijske mreže (CGTN), znanstvenici s Instituta za tehnologiju materijala i inženjerstvo Ningbo (NIMTE) Kineske akademije znanosti (CAS) istražili su može li se i kako povećati učinkovitost konvencionalnih brodova s ogormnim motorima s unutarnjim sagorijevanjem.
NIMTE je predstavio poseban premaz za propelera brodova – umjetnu kožu koja podsjeća na delfinovu. Taj sustav može uštedjeti do dva posto potrošmnje goriva. Čini se da nije puno, ali u brodskom prijevozu to su desetci tisuća dolara uštede. Brodski propeler s kožom delfina već je testiran na tankeru za sirovu naftu od 300.000 tona koji prometuje između Kine i Bliskog istoka. Godišnje tanker plovi oko 200 dana. Premaz može na jednom brodu uštedjeti oko 300 tona loživog ulja godišnje i time smanjiti njegove emisije CO₂ za 900 tona. Brodarska tvrtka također štedi oko 140.000 USD sa smanjenom potrošnjom goriva.
Novi premaz ima strukturu sličnu koži dupina. Na morskim sisavcima koža omogućuje da klize kroz vodu gotovo bez otpora. To je moguće pomoću jedinstavnih mikrostruktura na koži koje stvaraju minimalne turbulencije, čime se smanjuje trenje između vode i površine.