Dugo je Toyota taktizirala s električnim automobilima, odbijala je uložiti previše resursa u njihovu proivodnju, a to se, s poslovne strane, pokazalo kao dobar potez. Prodaja električnih automobila stagnira pa se nije isplatilo pretjerno investiranje u tu tehnologiju. Međutim, očigledno i u Toyoti shvaćaju da se treba pripremiti za električnu budućnost.
Toyota će sada izgraditi tvornicu baterija u Kyushuu u južnom Japanu, navodi se u japanskim poslovnim novinama Nikkei. Poznat kao japanski Silicijski otok, Kyushu je centar za proizvodnju čipova, komponenti također potrebnih u modernim električnim automobilima.
Premda nije službeno objavljeno kada će tvornica biti dovršena, sigurno je da će za Toyotu to biti ključno za buduću proizvodnju električnih automobila. Ulaganje u Kyushu bit će središnji dio osiguravanja uspjeha na azijskom kopnu, kojim trenutno dominira Kina.
Dio Toyote – Lexus, već ima jednu od svojih najvećih montažnih linija u Kyushuu, a budući da su baterije električnih automobila velike i teške, smatra se strateškom prednošću da se tamo smjesti i proizvodnja baterija. Toyota je u posljednje vrijeme stavila sve veći fokus na čvrste baterije za koje se nadaju da će biti u masovnoj proizvodnji oko 2028. godine.