Recaro je u teškoj poslovnoj krizi. Automobilski odjel Recara odvojen je od ostatka Recaro grupe prije nekoliko godina i u rukama je investicijske tvrtke Raven Acquisitions. To znači da Recarovi odjeli za za izradu sjedala u vlakovima, avionima i sjedala za igre nisu pogođeni. Recaro je legenda u izradi sportskih sjedala za automobile i opremio je niz modela, poput BMW-a M5, na primjer.
Sada je 215 radnika u automobilskoj tvrtki izravo pogođeno. Te radnike zastupa njemački sindikat IG Metall, koji kaže da je uprava Recara pružila malo informacija. Wirtschafts Woche javlja da su radnici tvornice u Kircheimu duboko nezadovoljni jer su se posljednjih godina odrekli povećanja plaća i beneficija kako bi pomogli održati tvrtku zdravom.
Proizvođači automobila koji se oslanjaju na Recaro također će su šokirani jer trenutno ne postoji alternativni dobavljač sportskih sjedala koji bi mogao osigurati velike količine sportskih sjedala.
Recaro je postoji od 1906. godine, kada je Wilhelm Reutter počeo počeo proizvoditi karoserije i interijere automobila, kasnije je promijenio ime u Reutter Karosserie, a potom ga je kupio Porsche.
Porsche je odvojio odjel za karoseriju i unutrašnjost automobila, dok je ostatak postao Recaro i počeo je proizvoditi sportska sjedala za Porsche i druge proizvođače automobila. Recaro je već desetljećima sinonim za sportska sjedala.