AdBlue je naziv vodene otopine uree. Vozači novijih dizelskih automobila sa SCR katalizatorom moraju, osim dizela, redovito dolijevati i otopinu pa zato imaju i dodatni spremnik. Otopina se sastoji od otprilike jedne trećine uree i dvije trećine demineralizirane vode. Ubrizgava se u protok ispušnih plinova i smanjuje emisiju otrovnih dušikovih oksida (NOx). Samo ovom naknadnom obradom moderni dizelski automobili mogu zadovoljiti Euro 6 standard emisije. Potrošnja je oko tri do pet posto potrošnje dizela. Prije nego što se spremnik AdBluea isprazni putno računalo poslat će vam upozorenje. To se može dogoditi već nakon 5000 kilometara, ali i kasnije, ovisno o veličini spremnika. Neki automobili neće se uključiti ako u spremniku ima premalo AdBluea.
Ako skladištite AdBlue trebate ga zaštititi od izravnog sunčevog svjetla i topline (temperature iznad 30 stupnjeva), navode u Njemačkom autoklubu (ADAC). Skladište treba biti dobro prozračeno. Na temperaturama između minus 5 i plus 20 stupnjeva AdBlue ima rok trajanja najmanje godinu dana. U slučaju da krene razgradnja AdBluea može nastati amonijak.