Kina u potpunosti kontrolira lanac vrijednosti električnih automobila, a to uključuje i rijetke metale koji se ugrađuju u baterije i motore. Od električnih automobila preko lasera do projektila, Kina proizvodi 70% rijetkih metala. Japan je upravo pokrenuo projekt s kojim bi se ta dominacija prekinula. Naime, odgovor je na udaljenom pacifičkom otoku gdje je ogromno ležište manganskih nodula koje sadrži 610.000 tona kobalta, dovoljno da zadovolji japansku potražnju za tim metalom za više od 75 godina, i 740.000 tona nikla, dovoljno da zadovolji potražnju za više od 11 godina.
Znanstvenici iz Zaklade Nippon i Sveučilišta u Tokiju otkrili su ogromno polje manganskih nodula bogatih rijetkim metalima poput kobalta i nikla, koji su ključni za izradu baterija za električne automobile i pametne telefone. Proizvodnjom i taljenjem ovih metala trenutno dominiraju Kina i afričke zemlje, a Japan gotovo u potpunosti ovisi o uvozu ovih resursa. U tom kontekstu, Sjedinjene Države surađuju s Kanadom, Australijom i Japanom kako bi mogle povećati svoju domaću proizvodnju ključnih minerala i rijetkih metala kako bi smanjile ovisnost o Kini. Dobra vijest za Japan je da se to otkriće dogodilo na dnu Tihog oceana, unutar isključivog gospodarskog pojasa zemlje. Kako su otkrili otkrivači, skupina je potvrdila prisutnost gustog polja od oko 230 milijuna tona naslaga mangana koje se lako mogu izvaditi u obliku tamnih gruda veličine šake, objašnjavaju, a koje se prostiru na površini od približno 10.000 četvornih kilometara.
Glavni problem s kojim se susreću je da se rudnik nalazi na dubini od čak 5700 metara, a zasad nisu otkriveni detalji o tehnikama ili utjecaju na okoliš koje će iskopavanje imati. Nodule, koje također sadrže bakar, nastaju tijekom milijuna godina kada se željezni i manganovi oksidi otopljeni u morskoj vodi talože oko jezgre, poput kamenja pa i čak zuba morskog psa.
Od 2026. cilj je osnovati joint venture nekoliko japanskih tvrtki za prodaju minerala.