Ako želite skratiti vrijeme brzog punjenja, trebate li veliku bateriju u električnom automobilu? To je teza na kojoj je britanski Nyobolt temeljio svoj rad te u svoj prototip ugradio bateriju od 35 kWh. Baterija je mala, ali jedinstvena tehnologija baterija trebala bi izliječiti anksioznost dometa. U svojoj posljednjoj demonstraciji Nyobolt je napunio bateriju u svom prototipu električnog automobila od 10 do 80 posto za četiri minute i 37 sekundi.
Za četiri minute kompaktni mali sportski automobil, koji se temelji na Lotusu, može se napuniti s oko 195 kilometara dometa. Snaga punjenja je 350 kW gotovo tijekom cijelog postupka punjenja. Neočekivano, baterija koju je razvio Nyobolt nije baterija u čvrstom stanju za koju se očekuje da će imati svojstva punjenja visokih performansi. Umjesto toga, ukazuje na svoj anodni materijal niobijevog oksida kao ključ čvrstoće i postojanosti. Nyobolt je također testirao performanse ćelija testirajući ih kroz cikluse brzog punjenja koji su ekvivalent više od 155.000 km bez ikakvih znakova opsežne degradacije.
Cilj Nyobolta je da se vozimo u električnim automobilima s manjom baterijom, dijelom kako bismo smanjili troškove automobila, ali i smanjili masu. Lakši električni automobili bit će ekološki prihvatljiviji, kažu. Prototip koji je Nyobolt razvio teži samo 1247 kg, samo 100 kg više od originalnog automobila tvrtke Lotus na kojem se temelji.