Otkriveno je koliko Xiaomi gubi na svakom prodanom automobilu: Strategija je jasna – cilj je širenje!

Zasad je u proizvodnji samo električna limuzina SU7, ali Xiaomi razvija nove modele

Xiaomi je spreman razvijati sektor električnih vozila nauštrb profita, barem u ovoj početnoj fazi. Cilj je pridružiti se Tesli i BYD-u, najvećim svjetskim proizvođačima električnih automobila u sljedećih dvadesetak godina, piše Bloomberg. Tvrtka, najpoznatija po proizvodnji pametnih telefona (još proizvodi kućanske aparate, putne torbe…), zasad daje prednost rastu poslovanja s električnim vozilima u odnosu na marže, rekao je glavni financijski direktor Alain Lam za Bloomberg televiziju. Posao star pet mjeseci trebat će neko vrijeme da uđe u sferu profita i sada je u središtu interesa kompanije – rast. Vlasnik Lei Jun je obećao uložiti 10 milijardi dolara u proizvodnju automobila. Milijarder je rekao da tvrtka ima cilj postati jedan od pet vodećih svjetskih proizvođača automobila.

Za to je potreban veliki kapital. Xiaomi je zabilježio gubitak, koji se odnosi na sektor pametnih električna vozila i druge nove inicijative, od 1,8 milijardi juana (252 milijuna dolara) samo u drugom kvartalu i to na samo 27.307 isporučenih vozila. Zasad je u proizvodnji samo električna limuzina SU7, ali Xiaomi razvija nove modele.

To znači da je Xiaomi izgubio otprilike 60.000 juana po prodanom automobilu (oko 8400 dolara).