Mnogo se piše i govori o velikom naletu kineskih proizvođača automobila, ali taj je val uglavnom zahvatio domaće kinesko tržište gdje njemačke i japanske marke bilježe sve slabije prodajne rezultate, a lokalne marke napreduju. U Europi je u planu velika kineska invazija, ali taj Dan D nikako da se dogodi, izuzme li tek ozbiljniji prodor MG-ja na neka tržišta. Ostali proizvođači još su na skromnim brojkama, a jedan od njih je BYD koji ima velike planove i skromnu realizaciju.
BYD je od siječnja do kraja srpnja ove godine prodao samo 1432 vozila u Njemačkoj, a to je baš skromno. Odradio je BYD i sponzorstvo Europskog nogometnog prvenstva, ali zasad nema rezultat, odnosno, izrazimo se terminologijom najpopularnije igre na svijetu, uvjerljivo gubi na gostujućem terenu. Zbog toga je BYD poduzeo važan korak i oduzeo zastupništvo kompaniji Hedin Mobility Group te će uvoz i prodaju vozila iz Kine nadgledati direktno, pomoću svoje tvrtke u Njemačkoj, piše Focus Online. BYD u Njemačkoj prodaje niz vozila: Dolphin, Atto 3, Seal, Seal U…
Ideja je proširiti mrežu trgovaca u Njemačkoj, a nešto se hitno mora napraviti jer BYD gradi prvu europsku tvornicu u Mađarskoj. Čemu tvornica ako se ne zauzme pozamašni dio tržišta?