BYD je rano imao jasnu strategiju, a to je da brzo istisne male električne automobile s niskim cijenama kako bi preuzeo tržišni udio. BYD je dugo vremena uspio stisnuti tržišni udio i, prije svega, povećati obujam prodaje u ovom segmentu, što je nužno za postizanje dovoljne ekonomije razmjera za prodaju i malih električnih automobila s dobiti.
No, uz to, BYD je također uložio u skuplje segmente u kojima je profitabilnost veća po vozilu. U BYD-u postoji sve, od kompaktnog i jeftinog električnog automobila BYD Seagull, do skupih superelektričnih automobila poput Yangwanga (na slici SUV U8). BYD pokazuje pozitivne operativne rezultate koji se također povećavaju svakog tromjesečja i postaje prijetnja domaćim rivalima, pišu kineski analitičari.
Konsolidacija marki automobila neizbježna je u Kini. Previše je proizvođača automobila, a previše i onih koji nisu isplativi. Analitičari vjeruju da je lopta u rukama BYD-a. Kina trenutno ima stotinjak proizvođača električnih automobila, a manje od 20 njih bit će profitabilno do kraja desetljeća.
– Iz podataka o prodaji lako možete zaključiti da vodeći proizvođači automobila danas čine najveći udio prodanih automobila, dok će nisko rangirani igrači nestati u roku od samo dvije godine. Konsolidaciju pokreće tržište, a cjenovni rat jedna je od najučinkovitijih i najokrutnijih metoda – predviđa Yale Zhang, izvršni direktor konzultantske tvrtke AutoForesight sa sjedištem u Šangaju.
Ipak, niti BYD nije imun na cjenovni pritisak, ali njegov obujam i činjenica da kontrolira cijeli proces proizvodnje, od sirovina, baterija pa sve do finalnog vozila omogućuju mu cjenovno pozicioniranje. To omogućuje BYD-u da snizi cijene više od drugih, ako je potrebno, kako bi obeshrabrio manje konkurente s tržišta. Na kraju, mnogi od njih će nestati!