Austrijsko-njemačka industrijska grupacija Obrist predstavila je dvotaktni motor prigodno nazvan Champagne Engine. Njegov naziv proizlazi iz načina kako motor radi gotovo bez buke i bez prijenosa vibracija. Proizvođač tvrdi da motor radi tako glatko da čaša šampanjca postavljena na njega ostaje nepomična.
Champagne Engine ili Zero Vibration Generator (ZVG) kompaktni je dvotaktni motor koji se koristi isključivo za proizvodnju energije. Motor napaja pomoćnu bateriju koja teži 98 kg i sastoji se od cilindričnih ćelija koje su složene i izolirane u položaj s kojim održavaju najpovoljnije temperaturne uvjete. Kapacitet je 17,3 kWh i povezan je direktno s elektromotorom, tako da je potpuno odvojen od prijenosa vozila. Ovaj sustav omogućuje električni domet za otprilike 80 km (kad je baterija puna i kad ne radi benzinac), a to je mnogima dovoljno za veliku većinu dnevnih putovanja. Uz to, motor je smješten u zvučno izoliranu kutiju te dizajniran da bude gotovo nečujan. Težak je 110 kg i proizvodi 45 kW, a radi u optimalnom rasponu broja okretaja. Ima dvije radilice koje se okreću u suprotnim smjerovima kako bi se uklonile vibracije, mjenjač je obložen gumom za smanjenje buke i integrirani zamašnjak za uravnoteženje rotirajućih dijelova.
Obrist je integrirao ovu tehnologiju u HyperHybrid sustav koji integrira Champagne Engine s rezervnom baterijom. Rezultat je da se automobil uvijek kreće s električnim pogonom i puni gorivom na tradicionalan način. Tehnički ova arhitektura odgovara arhitekturi električnog automobila s produženim dometom. Prema tvrtki, ova konfiguracija smanjuje zabrinutost oko dometa 100% električnih vozila jer se vozilo može koristiti s bilo kojim konvencionalnim gorivom (benzin ili sintetika). Pritom se ostvaruje potrošnja od oko samo 1,5 litre na 100 km, što mu daje domet od 1000 km između odlaska na benzinsku ili priključivanja na punjač.
Obrist grupa tvrdi da je HyperHybrid sustav spreman za proizvodnju. Premda Champagne Engine emitira CO2 kada ga pokreće benzin, tvrtka tvrdi da su tada njegove emisije minimalne zbog iznimno niske potrošnje goriva i da je prihvatljiva alternativa električnim vozilima na baterije. Osim toga, ako se koristi s održivo proizvedenim sintetičkim gorivima, motor bi mogao postići i CO2-negativnu ravnotežu, budući da proizvodnja sintetičkog goriva može uhvatiti više CO2 nego što motor emitira tijekom rada.