Nagib kotača može utjecati na vožnju, a neki ga koriste i u estetske svrhe. Nagib kotača označava kut između zamišljenog središta kotača u odnosu na smjer vožnje i okomice na površinu ceste. Ovaj kut može biti pozitivan ili negativan. S negativnim nagibom, kotač je s gornje strane nagnut prema unutra, s pozitivnim nagibom, okomiti nagib kotača je prema van.
U pravilu se postavlja blago negativan nagib, kako na stražnjoj tako i na prednjoj osovini. To je jedva je vidljivo golim okom. Tako se omogućava veći grip u zavojima, odnosno bolja je upravljivost. S većim nagibom kotača u autosportu se mogu postići veće brzine u zavojima i veća stabilnost. Na nekim tuniranim automobilima kotači imaju ekstremno negativan nagib. Pretjerivanje u ničemu nije dobro pa ni u ovome. Ovaj upadljivo zakrivljeni položaj kotača naziva se i negativni amber te ostavlja vizualni dojam, ali ima i negativne posljedice na vožnju. Pretjerani negativni nagib ima jasne nedostatke. Stabilnost automobila se pogoršava, a zbog opterećenja na unutarnje dijelove guma povećano je trošenje s jedne strane.