Gume postavljene na glavni stajni trap zrakoplova u prosjeku traju između 300 i 450 slijetanja. Raspon ovisi o različitostima pista, odnosno površini na koju zrakoplovi slijeću. Mnogo toga, od kamenčića i sitnih pukotina na pisti do prevelikih nakupina gume na pisti, može ubrzati propadanje guma, objavio je Air Canada. Kanadski nacionalni prijevoznik čak spominje da gume u nosu zrakoplova imaju još kraći životni vijek jer služe za upravljanje zrakoplovima na tlu.
Gume za cijelu flotu osiguravaju Goodyear, Michelin i Bridgestone, koji svaku od njih pomno prate pomoću serijskog broja. Za razliku od onih na automobilima, gume za zrakoplove imaju nekoliko dugih utora koji im omogućuju da se kotrljaju većim brzinama i također pomažu kanalizirati vodu, izbacujući je unatrag. Nema zimskih guma za zrakoplove. Sve gume ostavljaju trag pri slijetanju, a važan dio održavanja piste je uklanjanje nakupljene gume.
Gume zrakoplova napumpane su dušikom umjesto zrakom, koji sadrži vlagu i smrzavao bi se na – 57°C, temperaturi na visini krstarenja. Dušik ne stvara tekućinu do – 173°C i sadrži malo ili nimalo vlage. Gume su izložene ogromnim silama pri slijetanju i mogu se brzo zagrijati, a plinoviti dušik ne podržava izgaranje. Dušik je nereaktivan i stoga također produljuje vijek trajanja kotača. Za razliku od kisika, on ne potiče hrđu na metalnim dijelovima, niti reagira s gumom.
Optimalni tlak u gumama na zrakoplovu Boeing 787 je visokih 15,8 bara. Automobilske gume pumpaju se na oko 2,2 bara.