Nove stope: Europska unija sada smanjuje dio carinskih davanja na vozila koja dolaze iz Kine!

Kina je shvatila da je EU ozbiljna u vezi s carinama i sada želi pregovarati o pronalaženju odgovarajućeg rješenja

Kaznene carine, o kojima se mnogo raspravlja, na električne automobile proizvedene u Kini i prodane u Europi sada se prilagođavaju po drugi put u kratkom vremenu. Najniža carinska stopa pripala je Tesli. Ona se smanjuje s 9 na 7,8 posto, uz uobičajenu uvoznu stopu od 10 posto kojoj podliježu svi automobili. Istovremeno, najavljuje se da će Geelyju smanjiti carine s 19,3 na 18,8 posto. Odluka koja stoji iza smanjenja navodno je nova informacija koju su proizvođači automobila podijelili s istražnim tijelima Europske komisije. Carine BYD-a ostaju nepromijenjene na 17 posto, dok će SAIC Motors (vlasnik MG-ja), koji je odlučio ne surađivati s istražiteljima EU-a, dobiti blago smanjenje s 36,6 na 35,3 posto. Ostale tvrtke koje surađuju u istragama dobit će paušalnu pristojbu od 20,7 posto. Europska unija misli da Kina subvencionira svoje proizvođače električnih vozila i da to europske proizvođače vodi i nepovoljan položaj.

Kina je shvatila da je EU ozbiljna u vezi s carinama i sada želi pregovarati o pronalaženju odgovarajućeg rješenja. U priopćenju, zamjenik kineskog ministra trgovine Li Fei rekao je sljedeće:

– Kina je spremna nastaviti blisko surađivati s europskom stranom kako bi se postiglo rješenje koje zadovoljava zajedničke interese obiju strana i koje je u skladu s pravilima WTO-a za promicanje zdravog i stabilnog razvoja gospodarskih i trgovinskih odnosa između Kine i EU-a.