Panasonic je 2022. godine obećao da će dati prednost Tesli kao kupcu nakon što započne s proizvodnjom baterija s 4680 ćelijama (tako su nazvane po dimenzijama svake ćelije, 46 milimetara u promjeru i 80 milimetara u visinu). Tesla ih trenutačno proizvodi za Tesla Cybertruck, ali koštaju mnogo više od ostalih ćelija Panasonica ili LG-a. Odluka Panasonica da počne masovno proizvoditi baterije s novim ćelijama smanjila bi njezinu prodajnu cijenu, što bi koristilo ne samo Tesli nego bilo kojem brendu koji ih koristi. Panasonic nije precizirao hoće li koristiti vlastitu, novorazvijenu metodu suhe katode za masovnu proizvodnju 4680 baterija. Izvršni direktor Panasonica Energyja, Kazuo Tadanobu, međutim, rekao je da će njegova 4680 baterija doprinijeti širenju pristupačnih električnih vozila.
Ove nove litij-ionske ćelije imaju pet puta veći kapacitet od tipičnih 2170 ćelija. I dok imaju poboljšanu gustoću energije, također su i veće. S druge strane, nije važna samo veća autonomija koju nude, tvrde u Panasonicu, već i činjenica da će zahvaljujući procesu proizvodnje omogućiti snižavanje cijene baterija, a time i električnih automobila. Ova vrsta ćelija zahtijeva manje točaka lemljenja i poboljšava volumetrijsku gustoću jer se mogu koristiti kao strukturna komponenta baterija. Rezultat je učinkovitiji proces sastavljanja baterija i, u konačnici, smanjenje troškova električnih automobila.
Tesla Cybertruck je prvi automobil koji je opremljen Panasonicovim ćelijama 4680, ali je dogovoreno da bateriju proizvodi Tesla. U tehnologiji je važno da se proizvodi tzv. suha elektroda, a to omogućuje daljnje smanjenje troškova jer se može izbjeći skupo mokro premazivanje toksičnim otapalima i naknadno pečenje, što zahtijeva mnogo veće i energetski intenzivnije proizvodne objekte.
Osim Tesle, za koju Panasonic gradi tvornicu u SAD-u, japanska tvrtka nije otkrila tko bi joj mogli biti potencijalni kupci. No iz drugih izvora kao jedan od partnera spominje se BMW.