Lancia i reli su bili u direktnoj simbiozi desetljećima, kao bajkeri i AC/DC, na primjer. Modeli poput Fulvije, 037, Stratosa, Delte S4 iz Grupe B pa Delte iz Grupe A, stvarali su povijest. Onda je sve naprasno prekinuto. Nestala je Lancia s reli natjecanja, a malo je nedostajalo da nestane i cijela marka, koja je dugo u Fiatovom koncernu bila nešto poput neželjenog gosta na zabavi. U Stellantisvom koncernu odlučili su revitalizirati marku, predstavljena je nova Lancia Ypsilon, a sada i reli verzija. Nije to Lancia koja će se natjecati u najsnažnojoj kategoriji, ali svaki povratak je lijepa vijest.
Lancia se vraća u reli s modelom Ypsilon Rally 4 HF, automobilom kojeg pokreće trocilindrični 1,2-litreni turbo motor s četiri ventila po cilindru i s 212 KS. Snažni model opremljen je pogonom na prednje kotače, mehaničkim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa i mehaničkim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem. Lijepe su i boje koje podsjećaju na Delte s Martnijevim sponzorstvom, koje su osvajale svjetska prvenstva osamdesetih godine i početkom devedesetih godina. U razvoju novog modela sudjelovao je i dvostruki svjetski prvak, legendarni Talijan Miki Biasion.
Za kraj, predstavljen je i jedan cestovni model, Ypsilon HF. Uz električni Ypsilon, ići će i sportska verzija. Ypsilon HF pokreće elektromotor od 280 KS koji omogućuje ubrzanje od 0-100 km/h za samo 5,8 sekundi. Sa spuštenom šasijom, širim tragom kotača i mišićavim dizajnom, Ypsilon HF naklon je kultnim modelima iz Lancijine bogate prošlosti. Automobil će biti lansiran u svibnju 2025.