Još je vlada španjolskog diktatora Francisca Franca pokrenula Motor Iberiu koja je registrirala robnu marku Ebro za proizvodnju traktora i kamiona. Sedamdesetih godina tvornica prelazi na zamljište u blizini Barcelone, potom je preuzima Nissan i na kraju se osamdesestih godina prošlog stoljeća Ebro gasi.
Sada je tvornicu preuzela kineska grupa Chery kako bi oživjela marku Ebro, ovaj put s dva kompaktna SUV-a. U tvornici će se automobili samo sklapati. Glavni dijelovi stići će iz Kine već sastavljeni, a u Španjolskoj će se izvršiti jednostavna montaža. Zbog toga će tvornica imati samo 100 radnika. Broj djelatnika će porasti na 300 kada tvornica bude imala puni kapacitet i proizvodila 15.000 jedinica godišnje.
Za otprilike godinu dana tvornica će dobiti i prostor za zavarivanje i lakiranje, a tada će proizvoditi vozila marke Omoda i Jaecoo. Broj radnika tada bi trebao porasti na 1500, piše El Pais.
Zasad će se sastavljati modeli Ebro S700 i S800, dva SUV-a dugačka 4,5 odnosno 4,7 metara s benzinskim motorima, a to su 1,6 TGDI hibrid sa 150 KS ili plug-in hibrid 1,5 TGDi s 350 KS s 80 kilometara autonomije.