U slučaju električnih automobila, buka kotrljanja kotača veće je smetnja nego kod vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Jedan od razloga je nedostatak buke motora. Kako bi osigurali da vozači e-automobila mogu uživati u akustičnoj udobnosti tijekom vožnje, neki se proizvođači oslanjaju na tihe gume. Međutim, do sada je proizvodnja takozvanih tihih guma bila iznimno složena i povećava troškove proizvodnje jedne gume za oko 25 posto. U ožujku ove godine, Henkel – poznat većini ljudi po svojim markama Persil, Spee i Schwarzkopf, između ostalog – predstavio je novi proces za tihe gume zajedno s 4JET, tvrtkom za laserske sustave, na TireTechu u Hannoveru. Samo šest mjeseci kasnije, razvoj je već završen, kako je Henkel objavio u priopćenju za javnost. Kasnije ovog mjeseca, dvije će tvrtke po prvi put predstaviti kompletno rješenje na RubberTech24 sajmu u Šangaju.
Tihe gume prigušuju buku kotrljanja pomoću akustične poliuretanske pjene na unutarnjoj strani gume. Međutim, proizvodni proces za to je složen. Proizvođači će morati uvesti dodatnu logističku liniju za pjenu u svojim tvornicama. Osim toga, različite vrste guma zahtijevaju različite rezove pjene. Na kraju ne samo da izrada traje duže i skuplja je, nego ostaje i dosta materijala. Henkelov novi proces, s druge strane, ne oslanja se na gotov komad pjene, već koristi tekuću akustičnu pjenu. To zahtijeva znatno manje prostora tijekom skladištenja i čini brojne, ponekad ručne, međukorake suvišnima. Budući da se na kraju linije za proizvodnju guma materijal jednostavno stavlja u gumu i samo tamo oblikuje. U gumi se pjena potom aktivira patentiranim laserskim postupkom.