Njemački ministar financija Christian Lindner želi ublažiti zahtjeve za ugljičnim dioksidom za sljedeću godinu. U suprotnom, to bi moglo završiti jako loše za njemačku automobilsku industriju, kaže on.
– Postoji prijetnja od kraha jedne od naših ključnih industrija – kaže Christian Lindner.
Sljedeće godine europski proizvođači automobila imat će stroža pravila o emisijama CO2 te ozbiljne financijske kazne ako ih ne ispunjavaju. Propisi potpisuje Europska komisija i odnose se na smanjenje emisije ugljičnog dioksida iz novih automobila koji se prodaju u regiji sa 116 grama na 93,6 grama. Ali čini se da se ne slažu svi da su propisi dobra stvar.
Njemački ministar financija Christian Lindner upozorava da će povećani zahtjevi dovesti do velikih novčanih kazni za nekoliko njemačkih proizvođača automobila. Prema njegovim riječima, osjeća ogromnu zabrinutost zbog situacije i sada zahtijeva da se pooštravanje pravila u potpunosti zaustavi, piše njemački FAZ.
Jedna od tvrtki koja će teško uspjeti u postizanju ekoloških ciljeva koje je EU postavila za 2025. je Volkswagen. Kako bi njemački proizvođač automobila ispunio nove zahtjeve EU do 2025. godine, Volkswagen mora povećati udio električnih automobila sa sadašnjih 9,7 posto na 24,7 posto, što je više nego dvostruko.