Motor s nultom emisijom kineskog diva GAC-a poznat je kao Quark Electric Drive, a najnovija je njegova verzija nazvana 2.0. Tehnologija je to koja će pokretati modele marke Hyptec, proizvođača vozila visokih performansi u vlasništvu GAC-a, koji je ranije na inozemnim tržištima bio poznat kao Aion Hyper. Novi motor obara ček tri rekorda u svojoj kategoriji.
Prvi zbog učinkovitosti od 98,5%, drugi zbog gustoće energije od 13 kW po kilogramu, a također i zbog brzine kojom može raditi, koja se procjenjuje na 30.000 okretaja u minuti. Osim toga, blok je inovativan i po vrsti materijala koji se koriste za njegovu izradu, a to su u osnovi amorfni metali, odnosno imaju nesređenu strukturu na atomskoj razini. Ovakav oblik konstrukcije smanjuje veličinu motora.
To znači da je s električnim blokom iz GAC-a moguće postići domet od 50 dodatnih kilometara u električnom vozilu, te do 150 kilometara u električnom vozilu s produženim dometom u odnosu na trenutni prosjek. Na primjer, automobil s pogonom na četiri kotača koji postavlja revolucionarni kineski motor mogao bi postići istu autonomiju kao onaj koji ima vuču samo na jednoj od osovina i uključuje električni pogonski sustav poput onih koje možemo pronaći u trenutnim modelima.