Nova baterija razvijena je u kooperaciji kineskog CATL-a i SAIC-General Motorsa. Potonja tvrtka je zajedničko ulaganje Amerikanaca i kineskog diva koji, osim ostalog, proizvodi i nama poznata vozila MG-ja. Cilj razvoja nije bio usredotočen isključivo na autonomiju ili kapacitet same baterije, već se usredotočio na snagu punjenja. Vozači su naglasili da je vrijeme punjenja gotovo jednako važno kao i domet. Upravo zato proizvođači baterija marljivo rade na pronalaženju novih i revolucionarnih sustava punjenja električnih automobila.
Nova baterija razvijena zajedno sa SAIC-GM i CATL-om nudi 6C multiplikator punjenja, tj. može se potpuno napuniti za šestinu sata, 10 minuta. Baterija se temelji na kemiji litij-željezo-fosfata (LFP). Baterija je sposobna ponuditi 200 kilometara dometa, ili više, uz petominutno punjenje, što će biti značajno olakšanje za korisnike koji najviše putuju. Nova formulacija elektrolita poboljšava vodljivost i smanjuje viskoznost poboljšavajući desolvataciju litijevih iona, navodi se u priopćenju.
CATL je najavio da će nova baterija za punjenje velike snage biti dostupna od sljedeće godine.