Situaciju je teško i pratiti pa smo namjerno napisali ‘više od’ u naslovu. Prema nepotpunim statistikama iz Kine, samo 26. rujna pušteno je u prodaju najmanje desetak novih automobila, među kojima je SAIC-ov podbrand Zhiji Automobile lansirao Zhiji LS6 (na slici), za koji se tvrdi da je jedini novi automobil u istoj klasi s digitalnom šasijom i upravljanjem na četiri kotača, a AVATAR, marka novih energetskih vozila visoke klase (podmarka Changana), lansirala je prvi model AVATR 07. GAC Aion AION RT, Dongfeng Wind Planet Sea S7, Chery Xingtu Yaoguang C-DM Electric 4WD verzija, Changan Qiyuan A07, Lynk & Co 06 Renew/EM-P, FAW Besturn V70/T90 Longyao Edition i drugi modeli također su se pojavili u pretprodaji ili na popisu na taj dan, dok je Xpengov model G9 dobio i model Pro, verziju visokih performansi s pogonom na četiri kotača. Honda i Dongfeng Motor zajedno su lansirali Lingxi L, a GAC je lansirao obnovljeni Accord dok su Ford i Changan zajedno lansirali obnovljeni Mondeo.
Ako gledamo cijeli rujan, u jednom mjesecu lansirano je oko 50 novih automobila. Razlog tolikom broju je jednostavno sve žešća konkurencija, a automobilske tvrtke moraju lansirati nove automobile s hardverskim nadogradnjama, s nepromijenjenim ili sniženim cijenama kako bi ostale u utrci s konkurencijom.
Konkurencija među automobilskim kompanijama, doduše, omogućuje potrošačima kupnju modela viših konfiguracija po nižim cijenama, ali za razvoj cijele industrije to nije dobro i ima dosta nedostataka. Naime, u slučaju brzog razvoja industrije električnih vozila, ali jednostavna ekonomija nas uči da politika konstantnih sniženja vodi padu kvalitete. Također, mnogi trgovci su pred pucanjem. Imaju gomile nepreodanih vozila u salonima, cijena im pada, a cijena rabaljnih vozila nikad nije bila niža. Uglavnom, kineski (automobilski) san mogao bi za mnoge završiti bolnim triježnjenjem.