Škoda je predstavila Elroq, kao najpristupačnije električno vozilo u svom segmentu, uzimajući u obzir veličinu baterije i standardnu opremu. Barem tako tvrde u Škodi. Početna cijena na europskim tržištima bit će oko 33.000 eura.
Elorq je kompakt (dugačak je 4488 mm) s međuosovinskim razmakom od 2765 mm. To znači da je model 98 mm dulji od Karoqa te ima čak 127 mm veći međuosovinski razmak. Interijer je očekivano minimalistički, s malom digitalnom pločom, ekranom infotainmenta te opcijskim head-up zaslonom. Izvana je to gotovo klasična Škoda, izuzmu li se manje promjene na prednjoj maski, izdvojena dnevna svjetla i crna pasica koja se proteže između njih.
Glasovni asistent Laura ima integrirani ChatGPT, što postaje standard u VW-ovoj grupi. Budući da je riječ o Škodi, tu je i niz Simply Clever detalja. To uključuje kišobran u vratima, kutiju za stvari za putnike straga i strugač za led s mjeračem dubine profila gume. Prtljažnik je obujma velikih 470 litara.
Crossover leži na VW-ovoj MEB platformi i nudit će se s nizom različitih pogonskih sklopova. Početni Elroq 50 ima bateriju od 55 kWh i stražnji motor koji postiže 170 KS i ima 310 Nm okretnog momenta. To modelu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9 sekundi, postizanje najveće brzine od 160 km/h i WLTP domet od 375 km. Elroq 60 ima veću bateriju od 63 kWh i domet veći od 400 km. Ova verzija dolazi s motorom od 204 KS i ima 310 Nm okretnog momenta. Dok najveća brzina ostaje nepromijenjena, vrijeme ubrzanja od 0 do 100 km/h smanjuje se na 8,5 sekundi.
Top Elroq 85 ima bateriju od 82 kWh te domet od 581 km. Motor razvija 286 KS i ima 545 Nm okretnog momenta, što omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,6 sekundi i najveću brzinu 180 km/h. Škoda je također potvrdila planove za Elroq 85x, koji ima sustav pogona na sve kotače s dva motora. Vrijeme punjenja i tehnologija razlikuju se ovisno o modelu, ali crossover podržava brzine brzog punjenja istosmjernom strujom od 145 kW, 165 kW i 175 kW. Potonji može bateriju od 82 kWh napuniti od 10 do 80% za samo 28 minuta.