S čekanjem je gotovo, Renault 5 najavio je veliki potencijal, tu je retro-futuristički dizajn, koji je osvojio mnoge ljubitelje automobila, a iz matične kompanije dugo su sitzale najave o vozilu od kojeg se puno očekuje. Sada su britanski novinari, među prvima, imali priliku voziti taj automobil i prenosimo njihove dojmove.
Kolege iz Autocara zaključuju da je Renault 5 uspješna reinvencija ikone za električnu eru. Novinar hvali vozne osobine, koje su spoj udobnosti i fokusiranosti. Način na koji se R5 vozi posebno je istaknut, što ga čini udobnim automobilom za svakodnevnu vožnju. Performanse su primjereni snazi motora. Tu su dvije opcije sa 122 (40 kWh baterija, domet oko 300 km) i 150 KS. Interijer je jednako skladan kao i eksterijer, a užitak je i sjediti u njemu. Po prvi put od uspješnog ponovnog lansiranja prije četvrt stoljeća, Mini napokon ima vjerodostojnog suparnika s kojim se može boriti: automobil koji ne samo da ga potencijalno može nadmašiti, već se i natjecati po poželjnosti. Viva la Renaulution, zaključuje Autocar.
Magazin Car je dao Renaultu 5 maksimalnih pet zvjezdica.
– Zaista je briljantan: lagan i zabavan za vožnju, a opet udoban, iznenađujuće koristan i odlične vrijednosti – piše Car i nastavlja:
– Naravno, R5 nije bez konkurencije u klasi pristupačnih električnih automobila, zahvaljujući ovogodišnjem nizu novih proizvoda, a to je sjajno za kupce. To je automobil koji želite imati. U kojem biste željeli biti viđeni. Uglavnom, ovo je jedan preporođeni heroj kojeg svakako trebate upoznati.
Novinar Cara posebno hvali vozne osobine.
– Taj široki stav, relativno niska težina ispod 1,5 tona… Čini se da reagira pravilno. Nije jako brz, ali to je u redu jer znači da možete iskoristiti 100% potencijala bez straha za svoj život ili svoju vozačku dozvolu, a to je upravo ono što bi Renault 5 trebao biti.
Sa snažnijim motorom i većom baterijom (52 kWh) Renault 5 ubrzava do 100 km/h za osam sekundi i ima domet od oko 400 km uz brzinu punjenja do 100 kW.
Top Gear u svom osvrtu daje Renaultu 5 izvrsnu ocjenu 9/10. Piše da R5 nije prvi premium-retro EV. S Minijem i Fiatom 500 dijeli retro siluetu, raskošne moderne dodatke i elegantnu, vedru kabinu. Veći je od Fiata 500 i ide dalje s jednim punjenjem, praktičniji je od Minija i bolje se nosi s neravnim cestama. Nije ni najjeftiniji EV. No gledajući performanse i domet, na pravom je mjestu, a dvosmjerno punjenje moglo bi pomoći u subvencioniranju troškova. Najviše od svega, čini se dosljednim jer je jednako šarmantan u vožnji kao i vizualno.
Očekuje se sa će početna verzija sa slabijim motorom i manjom baterijom mogla koštati oko 25.000 eura na europskim tržištima. Kao jedini minus spominje se da prostor straga nije raskošan. Ipak treba uzeti u obzir da je Renault 5 dugačak 392 cm.
Čini se da bi Renault mogao imati prodajni hit, pod uvjetom da se pokrene tržište električnih automobila.