Otkriven je novi Renault 4: Dizajnerski geni slavnog prethodnika i električni pogon!

Ubrzanje od 0-100 km/h sa snažnijim motorom i većom baterijom je oko 8,5 sekundi

Izvorni Renault 4, koji je lansiran ranih 60-ih godina prošlog stoljeća i ostao u proizvodnji do ranih 1990-ih, s ukupno 8 milijuna prodanih primjeraka, bio je robusni hatchback s visokim razmakom od tla koji se sviđao kupcima u urbanim i ruralnim područjima, a Renault kaže da je novi model jednako svestran. Renaultovi dizajneri predvođen Gillesom Vidalom tražili su inspiraciju originalnom Renaultu 4, ali s modernim pogledom.

Kao i Renault 5, Renault 4, mali električni crossover, dolazi s baterijom od 40 ili 52 kilovatsata. Ima električni motor od 110 kilovata ili 90 kW koji pokreće prednje kotače. Sa 4100 mm dužine, Renault 4 je 120 mm duži od Renaulta 5, s 80 mm dužim međuosovinskim razmakom. Dok je Renault 5 prvenstveno namijenjen urbanim kupcima, Renault 4 traži širu publiku.

Instrumentna ploča Renaulta 4 ima središnji zaslon osjetljiv na dodir koji koristi Googleov operativni sustav, uključujući Google karte i glasovno upravljanje. Vrijeme punjenja od 10 posto do 100 posto je četiri i pol sata s izmjeničnom strujom od 11 kW, kaže Renault, i 30 minuta od 15 posto do 80 posto na stanici s istosmjernom strujom, s maksimalnom brzinom od 100 kW. Nikal mangan kobalt (NMC) baterija od 52 kWh dolazi s motorom od 110 kW i ima domet od 400 km, a baterija od 40 kWh napaja motor od 90 kW, s dometom od 300 km.

Renault kaže da je visina utovara od 610 mm oko 100 mm niža od prosjeka za segment malih SUV vozila. Proizvodit će se u Renaultovoj tvornici u Maubeugeu, dijelu grupacije tvornica za sklapanje električnih vozila i dijelova u sjevernoj Francuskoj. Motori su izrađeni u Cleonu, a baterije sastavljene u Douaiju. Počevši od ožujka, baterije će se proizvoditi u gigatvornici u Douaiju u partnerstvu s AESC-om.

Stražnja sjedala se preklapaju kako bi dobili 2,2 metra dug stražnji teretni prostor (420 l standardni prtljažnik). Renault 4 ima i opciju vraćanja struje u mrežu. Ubrzanje od 0-100 km/h sa snažnijim motorom i većom baterijom je oko 8,5 sekundi, uz najveću brzinu od 150 km/h.