Od početka godine broj onih koji su kupovali novo vozilo i koji su električni automobil zamijenili vozilom s motorom s unutarnjim izgaranjem popeo se na 34 posto. To piše Frankfurter Allgemeine Zeitung pozivajući se na studiju osiguravatelja HUK Coburg. Još 2021. broj vozača koji je mijenjao električne automobile benzincima i dizelašima bio je 14 posto. Smanjio se i broj novih kupaca električnih automobila. U trećem tromjesečju 2024. godine samo 3,9 posto kupaca privatnih automobila odlučilo se za električni pogon. Prethodno, u posljednjim kvartalima 2022. i 2023., udio prelaska s motora s unutarnjim sagorijevanjem na električne automobile dosegnuo je 6,9 posto i 6,6 posto. Razlog vjerojatno nije samo ukidanje subvencija. Infrastruktura za punjenje također ne napreduje dovoljno brzo.
S 13,9 milijuna osiguranih vozila i tržišnim udjelom od oko 25 posto među privatno registriranim vozilima, najveći njemački osiguravatelj automobila HUK Coburg može se osloniti na reprezentativne podatke o razvoju tržišta automobila.
Zanimljivo, nasuprot njemačkim i europskim brojkama, prodaja električnih automobila u Kini i SAD-u snažno raste…