Hyundai razvija novu bateriju za električna vozila: Cilj je nadmašiti Kineze!

Ako Hyundai postigne svoj cilj od 300 Wh/kg do 2025., postavio bi novi standard u industriji i nadmašio svoje konkurente

Hyundai poduzima ozbiljne korake kako bi se pozicionirao na tržištu električnih vozila. Tvrtka se fokusira na razvoj litij-željezo fosfatnih (LFP) baterija velikog kapaciteta za svoja nadolazeća jeftina električna vozila. S ciljem postizanja gustoće energije od oko 300 Wh/kg, Hyundai ima cilj nadmašiti trenutne lidere u industriji, kao što su kineski CATL i BYD, koji su trenutno na oko 200 Wh/kg.

Electrek javlja da mu je predstavnik Hyundaija potvrdio prošle jeseni da tvrtka surađuje s lokalnim partnerima, uključujući LG Energy Solution, Samsung SDI i SK On, na razvoju najmodernijih LFP baterija. Primarni fokus je maksimiziranje kapaciteta ćelije dok se teži značajnom povećanju gustoće energije. Ako Hyundai postigne svoj cilj od 300 Wh/kg do 2025., postavio bi novi standard u industriji i nadmašio svoje konkurente.

U lipnju je izvršni direktor Hyundai Motora Chang Jae-hoon najavio znatnu investiciju od 7,3 milijarde dolara tijekom sljedećeg desetljeća za unapređenje tehnologije i razvoja baterija za električna vozila. Dodatno, Hyundai i Kia pokrenuli su novi projekt za razvoj LFP materijala za katodu baterije koji je posebno usmjeren na proizvodnju jeftinijih električnih vozila. Proizvođači automobila surađuju s Hyundai Steelom i ExoPro BM-om kako bi stvorili novu katodu za LFP baterije.