Apple je potrošio otprilike deset godina i deset milijardi dolara na razvoj električnog vozila. Rezultat? Projekt je ukinut. Sada je otkriveno da je tehnološki div proveo mnogo godina radeći s kineskim proizvođačem automobila BYD na naprednim baterijama dugog dometa. Pojednostavljeno, Apple je pomogao Kinezima da razviju napredne tehnologije električnih automobila.
Američki tehnološki div i BYD navodno su počeli surađivati 2017. i kreirali su sustav baterija koristeći litij-željezo-fosfatne ćelije. Tvrdi se da su Appleovi inženjeri u projekt donijeli stručnost u naprednim baterijskim paketima i upravljanju toplinom, dok je BYD uložio svoja znanja vezana uz litij-željezo-fosfatne ćelije i proizvodnju.
Bloomberg javlja da su Apple i BYD surađivali nakon što su inženjeri kineskog proizvođača automobila pokazali Appleovim rukovoditeljima rane verzije Blade baterije, koja se trenutno koristi, u njegovim električnim vozilima. Apple je bio impresioniran i vjerovao je da može koristiti BYD-ove ćelije sa svojim dizajnom ostatka baterije. Apple je u početku mislio da može prilagoditi i poboljšati Blade bateriju kako bi povećao domet električnih vozila.
BYD i Apple nisu potvrdili suradnju. BYD inzistira na tome da je Blade baterijska tehnologija njihov vlastiti dizajn.
Šefovi Applea početkom godine službeno su odlučili napustiti projekt električnog vozila.